Za raziskavo smo se odločili zaradi želje po pridobitvi podrobnega pregleda potencialnih strank, s katerimi bi lahko pričeli sodelovati. Srbski trg želimo podrobneje spoznati, dobiti oceno potencialnih strank, pridobiti osnovne informacije o konkurenci, se seznaniti z vstopnimi pogoji in nevarnosti pri vstopu na ta trg. Zanima nas tudi, kakšen način vstopa na trg bi bil najprimernejši za naše podjetje.
Za raziskavo trga so se uporabili internetni viri, javno dostopne (plačljive) baze podatkov, podatki gospodarske zbornice ter statističnih uradov in ostali viri, povezani z industrijo tudi interni dokumenti.
Ključni cilj izvedbe raziskave je, da bolje spoznamo srbski trg, pridobimo osnovne podatke o navadah kupcev, trenutno stanje konkurence, potencialne agente, s katerimi bi v prihodnje lahko sodelovali, seznam agencij, ki bi nam lahko pomagale pri vstopu na trg. Cilj tržne analize je tudi raziskati, kateri način vstopa na trg je najbolj primeren za naše podjetje. Končni cilj je širitev na srbski trg.
Podjetje Mapro d.o.o. je prejemnik sredstev iz Javnega razpisa za sofinanciranje tržnih raziskav na tujih trgih v letih 2016 in 2017. Znesek nepovratnih sredstev znaša 4.500,00 €.
Operacijo financirata Republika Slovenija in Evropska unija.
Povezava na www.eu-skladi.si
